مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها) تهران

  • خانه 
  • تماس  
  • ورود 

بدون شرح

16 مرداد 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

 نظر دهید »

قرآن ، نامه ای مقدس .....

23 خرداد 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

مردی همسر و سه فرزندش را ترک کرد و در پی روزی خود و خانواده اش راهی سرزمینی دور شد… فرزندانش او را از صمیم قلب دوست داشتند و به او احترام می گذاشتند.

مدتی بعد ، پدر نامه ی اولش را به آن ها فرستاد. بچه ها آن را باز نکردند تا آنچه در آن بود بخوانند ، بلکه یکی یکی آن را در دست گرفته و بوسیدند و گفتند : این نامه از طرف عزیزترین کس ماست. سپس بدون این که پاکت را باز کنند ، آن را در کیسه ی مخملی قرار دادند … هر چند وقت یکبار نامه را از کیسه درآورده و غبار رویش را پاک کرده و دوباره در کیسه می گذاشتند… و با هر نامه ای که پدرشان می فرستاد همین کار را می کردند.

سال ها گذشت. پدر بازگشت، ولی به جز یکی از پسرانش کسی باقی نمانده بود، از او پرسید : مادرت کجاست ؟ پسر گفت : سخت بیمار شد و چون پولی برای درمانش نداشتیم، حالش وخیم تر شد و مرد.

پدر گفت : چرا ؟ مگر نامه ی اولم را باز نکردید ؟ برایتان در پاکت نامه پول زیادی فرستاده بودم! پسر گفت : نه . پدر پرسید : برادرت کجاست ؟ پسر گفت : بعد از فوت مادر کسی نبود که او را نصیحت کند ، او هم با دوستان ناباب آشنا شد و با آنان رفت . پدر تعجب کرد و گفت : چرا؟ مگر نامه ای را که در آن از او خواستم از دوستان ناباب دوری گزیند ، نخواندید؟ پسر گفت :نه … مرد گفت : خواهرت کجاست ؟ پسر گفت : با همان پسری که مدت ها خواستگارش بود ازدواج کرد الآن هم در زندگی با او بدبخت است. پدر با تأثر گفت : او هم نامه ی من را نخواند که در آن نوشته بودم این پسر آبرودار و خوش نامی نیست و من با این ازدواج مخالفم ؟ پسر گفت : نه …

به حال آن خانواده فکر کردم و این که چگونه از هم پاشید ، سپس چشمم به قرآن روی طاقچه افتاد که در قوطی مخملی زیبایی قرار داشت. وای بر من …! رفتار من با كلام الله مثل رفتار آن بچه ها با نامه های پدرشان است! من هم قرآن را می بندم و در کتابخانه ام می گذارم و آن را نمی خوانم و از آنچه در اوست ، سودی نمی برم، در حالی که تمام آن روش زندگی من است . از الله طلب بخشش و عفو کردم و قرآن را برداشتم و تصمیم گرفتم که دیگر از او جدا نشوم. لطفا تا جای که میتوند پخش کنید..

 نظر دهید »

چرا ذکر خدا آرامش نمی‌ بخشد؟

17 خرداد 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

در آیات و روایات به طور گسترده بر این نکته تاکید شده است که: ذکر و یاد خدا باعث

آرامش قلب‌ها و نشاط روحی شده و مهم‌ترین و مؤثرترین داروی شفابخش بر

علیه عفونت‌های روحی و روانی است.

بسیاری از ما نماز به پا می‌داریم.

تسبیحات و اذکار و ادعیه را مرتب بر زبان جاری می‌سازیم امّا آرامش

و اطمینان قلبی حاصل نمی‌شود. چرا؟

برای پاسخ به این سؤال مطالب ذیل را با هم مرور می‌کنیم:

1- ذکر خدا حتی اگر در زبان جاری می‌شود و در قلب وارد نشود، بدون اثر مطلوب نخواهد بود. زبان با ذکر از زیاده گویی باز می‌ایستد و کم کم بر سایر اعضای وجود انسان مؤثر واقع می‌شود بنابر این ذکر زبانی را نباید دست کم گرفت.

ادامه »

 نظر دهید »

آیه ای از قرآن...

16 خرداد 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

دیدید وقتی کسی داغ میبینه میگیم خدا صبر جمیل بهتون عطا کنه؟!!

این صبر جمیل چیه؟!!!

خدا در آیه ی ۸۳ سوره ی مبارکه ی یوسف می فرماید: یعقوب گفت……

من صبر می کنم صبری زیبا….

در روایتی از امام باقر (ع) اومده که از ایشون پرسیدن صبر جمیل چیه؟!!!

ایشون فرمودند: صبری است که در آن به هیچ یک از مردم شکایت نشود.

روزی ابراهیم یعقوب را (یعقوب نوه ی حضرت ابراهیم هست) برای کاری به

سوی راهب عابدی فرستاد هنگامی که

ادامه »

 4 نظر

اثبات وجود خدا (شرایط مناسب شناخت خدا )

16 خرداد 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

اثبات وجود خدا (شرایط مناسب شناخت خدا )

برای شناخت و درک هر چیزی باید به اسباب و وسایل درخور و متناسب با شناخته شونده دست پیدا کرد .مثلا اجسام را بخاطر اینکه از خود نور منعکس میکنند میتوان دید اما سیاهچاله را نمیتوان دید چون نور در آن فرو میرود و دیگر خارج نمیشود .پس در دیدن و احساس کردن که به قوای انسان بر میگردد تناسبی بین محسوس و شرایط احساس و صاحب احساس باید وجود داشته باشد .

لازم است محسوس از جنس قابل احساس باشد ،صاحب احساس دارای قوه احساس سالم باشد ،قوانین حاکم برای ارتباط محسوس و صاحب احساس پابرجا باشد

ادامه »

 نظر دهید »

بدترین توشه برای آخرت

04 خرداد 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

بدترین توشه برای آخرت ستم بر بندگان خداست.” (حکمت 221)

سعادت‌ اخروی‌ و حیات‌ جاودانی‌ بهشت‌ را بدون‌ زاد و توشه‌ نمی‌توان‌بدست‌ آورد .

این‌ دعوت‌ و دستور صریح‌ خداوند است‌ كه‌ : « برای‌ خود توشه‌برگیرید ، كه‌ بهترین‌ توشه‌ها تقوی‌ است‌ . »

همانطور كه‌ زاد و توشه آخرت‌ را باید از راه های‌ مختلف‌ كسب‌ كرد ،برخی‌ امور هم‌ « توشه‌ منفی ‌» تلقی‌ می‌شوند و به‌ عنوان‌ باری سنگین‌ بر دوش‌انسان‌ قرار می‌گیرند كه‌ ملازم‌ و همراه‌ با انسان‌ ، تا عالم‌ محشر و رسیدگی‌ نهایی‌به‌ پرونده‌ اعمال ‌، موجب‌ خسران‌ و بدبختی‌ انسان‌ می‌گردند .

از طرفی‌ یكی‌ از بهترین‌ زاد و توشه های‌ آخرت‌ ، خدمت‌ به‌ خلق‌ خدا البته‌ درراه‌ خدا است‌ . اگرچه ‌، غیر از خدمت‌ به‌ خلق‌ ، عبادت‌های‌ بزرگ‌ و مؤثردیگری‌ هم‌ وجود دارد و عبادت‌، منحصر در خدمت‌ به‌ خلق‌ نمی‌شود ، ولی‌قطعاً یكی‌ از بهترین‌ عبادات ‌، برآوردن‌ حاجت‌ها و نیازهای‌ مردمان‌ و حل‌مشكلات‌ آنان ‌، بخصوص‌ مؤمنان‌ و محرومان‌ است ‌، خدمتی‌ كه‌ در راه‌ خداباشد و انگیزه‌های دنیوی‌ آن‌ را آلوده‌ نكرده‌ باشد .

از طرف‌ دیگر دشمنی‌ با بندگان‌ خدا ، زیان‌ وارد كردن‌ به‌ آنان ‌، اذیت‌ وآزار مردم‌ ، شكستن‌ دل‌ بی گناه‌ ، مشكل‌تراشی‌ برای جامعه‌ ، ایجاد انحراف‌فكری و اخلاقی ‌، اشاعه‌ و ترویج‌ فساد و فحشاء و هر آنچه‌ برای‌ سعادت‌ مردم‌در زندگی‌ مادی و حیات‌ اخروی‌ زیان‌ و ضرر دارد ، از بدترین‌ توشه‌های‌آخرت‌ است ‌.

ادامه »

 1 نظر

فضیلت و خواص سوره شوری

29 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

شوری و نام دیگرش «حمعسق» (1) چهل و دومین سوره قران است که مکی ودارای 53 آیه می باشد.
از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده: هر کس سوره شوری را قرائت کند در شمار کسانی است که فرشتگان بر او درود می فرستند و برای او طلب امرزش و رحمت الهی می کنند.(2)
امام صادق علیه السلام نیز فرمودند: هر کس سوره شوری را قرائت کند خداوند در روز قیامت به گونه ای او را بر می انگیزد که چهره اش مانند برف سپید و مانند خورشید درخشان است تا اینکه نزد پروردگارش می ایستد. خداوند می فرماید: ای بنده ام! بر قرائت سوره شوری مداومت کردی در حالی که از ثوابش آگاه نبودی! اما اگر ثواب ان را می دانستی دائما قرائت می کردی. ولی من جزا و پاداش تو را به شکل کامل به تو عطا می کنم. سپس می فرماید: او را به بهشت درآورید و به او قصری از یاقوت سرخ بدهید که خداوند به آن شرافت داده است و به گونه ای است که از درون بیرون آن و از بیرون، درونش دیده می شود و در آن هزار حوریه بهشتی و هزار خدمتکار زن و هزار خدمتکار مرد برای خدمت به او هستند.(3)

ادامه »

 نظر دهید »

دین پشتوانه اخلاق!

27 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

چه زیبا گفته اند دانشمندان جامعه شناس که: “دین پشتوانه اخلاق است”

چرا که واضح است که پایبندی به اصول اخلاقی از قبیل

عفت، امانت، راستی، درستی، فداکاری ، دستگیری از بینوایان و…

در بسیاری از مواقع با محرومیت های مادی همراه است و دلیلی ندارد که

انسان بدون انگیزه روحی و معنوی این محرومیت ها را تحمل کند، مگر این

که معتقد باشد فداکاری او در سرای دیگر با پاداش الهی جبران خواهد شد

 و هر گونه بداخلاقی و عمل ضد اخلاقی و ضد فطرت انسانی

در سرای ابدی جزا داده خواهد شد!

ادامه »

 1 نظر

ما از خاکیم و به خاک بر می گردیم

22 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

وَلاَ تُصَعِّرْ خَدَّكَ لِلنَّاسِ وَ لاَ تَمْشِ فِى الْأَرْضِ مَرَحًا إِنَّ اللَّهَ لاَ یُحِبُّ كُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ

سوره  لقمان آیه 18

از مردم [ از سر تكبّر ] ، رخ بر متاب و در زمین ، متكبّرانه راه مرو

كه خداوند ، هیچ متكبّر فخر فروشى را دوست ندارد

 نظر دهید »

الله اکبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

21 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

 فَبِأَي آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ(الرحمن/18)

پس کدامين نعمتهاي پروردگارتان را انکار مي‌کنيد؟!

  مَرَجَ الْبَحْرَينِ يلْتَقِيانِ(الرحمن/19)

دو درياي مختلف (شور و شيرين، گرم و سرد) را در کنار هم قرار داد، در حالي که با هم تماس دارند؛

  بَينَهُمَا بَرْزَخٌ لَا يبْغِيانِ(الرحمن/20)

در ميان آن دو برزخي است که يکي بر ديگري غلبه نمي‌کند (و به هم نمي‌آميزند)!

 نظر دهید »

دنیا دار مکافاته!

20 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

وقتی با پیرمردا که سن و سالی ازشون گذشته هم کلام میشی،میگن

 

جوون حواست باشه کاری نکنی که چوب خدا صدا نداره،دنیا دار مکافاته!

 

خب هرچی باشه اونا تجربه ای دارن و اتفاقاتی دیدن که ما ندیدیم!

 

ورشکستگی ها،خیانت ها و…

 

ادامه »

 نظر دهید »

لا اکراه فی الدین!

20 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

مردم ایران ما بعضی از آیات را خوب حفظ کرده اند اما…!

یا کامل حفظ نکردن،ادامه آیه رو نمی بینن و یا تا جایی که

به منافعشون آسیبی نزنه میخونن!

یکی از این آیات،آیه ۲۵۶ سوره مبارکه بقره ست…لا اکراه فی الدین…

هیچ اجباری در دین نیست!

جالب اینجاست وقتی میخواهیم از حکم و دستوری الهی تمرد کنیم

این آیه را دستاویز سرپیچی خودمان قرار می دهیم!

ادامه »

 نظر دهید »

سوره ای با خواص معجزه آسا در زندگی

16 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

از خواندن این سوره و اثرات معجزه آسای آن در زندگی غافل نشوید.

 من شنیده ام یك سوره در قرآن هست که خواندنش در زندگی معجزه می كند. این کدام سوره است؟

شاید این سوال عده ای از دوستان باشد. بنابر این در این مقاله در مورد این موضوع کمی بحث خواهیم کرد.

قرآن سر تا سر دارای اعجاز در زندگی مادی و معنوی می باشد که اگر ما با معرفت تلاوت کنیم حتما اثرات آن را خواهیم دید. لذا در اثرات سوره های قرآن اثرات عجبیبی ذکر شده که هر کدام یک معجزه ای می باشند. اما در سوره های قرآن آنچه که خیلی اثرات معجزه آسایی از آن ذکر شده است سوره مبارکه حمد می باشد که در کمتر سوره ای یافت می شود.

«سوره حمد» نسخه‎ای است برای درمان همه آلام جسمی و روحی. و چون انسان «العیاذ بالله» بیمار شد، راحت‎ترین درمان و کم ‎هزینه‎ ترین درمان، خواندن سوره حمد است.

«صادق آل‎ عبا» فرمود: «چنان‎چه بر مرده‎ای 70 بار سوره حمد خواندید و زنده شد تعجب نکنید.» (اصول كافى)

امام صادق علیه السلام فرمودند: سوره ی «حمد» سوره ای است که ابتدایش «حمد» خدا و وسطش «اخلاص» و آخرش دعا است.

ادامه »

 9 نظر

ابعاد عبادت

03 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

در فرهنگ اسلام، عبادت فراتر از نمونه هايي چون نماز و روزه است. همه كارهاي شايسته اي كه به نفع مردم نيز باشد، عبادت است.

در اينجا به برخي از كارها كه در اسلام، عبادت به حساب آمده، اشاره ميكنيم:

1: تفكر در كار خدا

امام صادق عليه السلام مي فرمايد:

عبادت، زياد نماز خواندن و روزه گرفتن نيست، همانا عبادت، انديشيدن در امر خداست.

تفكري كه انسان را به خدا نزديك و آشنا سازد عبادت به حساب آمده است.

ادامه »

 نظر دهید »

گناهانی که بخشیده نمی شوند کدامند؟

02 اردیبهشت 1394 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان درپاسخ به این پرسش  که گناهانی که بخشیده نمی شوند کدامند؟ این چنین پاسخ داده است:
یأس و نومیدی از رحمت و مغفرت الهی از بزرگترین گناهان است؛ زیرا آنچه سبب یأس از رحمت و مغفرت پرودگار عالم می شود، ضعف اعتقاد به قدرت و کرم و رحمت بی پایان اوست و قرآن مجید آن را از صفات کفار قرارداده است و می فرماید:(وَ لا تَیْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللّهِ إِنَّهُ لا یَیْأَسُ مِنْ رَوْحِ اللّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکافِرُونَ،  و از رحمت خدا مأیوس نشوید؛ که تنها گروه کافران، از رحمت خدا مأیوس می‏شوند!)[i]
هر شخصی که مرتکب گناهی می شود تا وقتی مأیوس نباشد در صدد توبه بر آمده و با استغفار آمرزیده می­شود ولی شخص مأیوس آمرزیده شدنی نیست زیرا امیدی به آمرزش و مغفرت الهی ندارد تا توبه نماید.
خداوند تبارک و تعالی خودش را در قرآن به قبول کننده توبه توصیف می­فرماید:(وَ هُوَ الَّذی یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبادِهِ وَ یَعْفُوا عَنِ السَّیِّئاتِ وَ یَعْلَمُ ما تَفْعَلُونَ،  او کسی است که توبه را از بندگانش می‏پذیرد و بدیها را می‏بخشد، و آنچه را انجام می‏دهید می‏داند.)[ii]
و اسماء شریفه تواب، غفار، غفور، غافرالذنب، قابل التوب را از اسماء خود قرار داده است و به طور عموم گناهکاران را به سوی خود دعوت فرموده و آنها را امر به توبه کرده و برای علاج یأس در این مورد تامل در مفاد این آیه شریفه کافی است که فرمود: (قُلْ یا عِبادِیَ الَّذینَ أَسْرَفُوا عَلی‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحیمُ،  بگو: ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‏اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می‏آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است)[iii]

ادامه »

 نظر دهید »

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

25 اسفند 1393 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

حجت‌الاسلام علی ثمری عضو قرارگاه راهبردی عمار درباره دعای خود در لحظه تحویل سال، خاطرنشان کرد: همان دعایی که اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند «یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَالْأَبْصَارِ» را می‌خوانم، چرا که در «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» همه چیز نهفته است، برای اینکه کسی به أَحْسَنِ الْحَالِ برسد، آنجایی که خدا بخواهد، حضور دارد و آن جایی که پرودگارش دوست ندارد، حاضر نخواهد شد.

 نظر دهید »

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

23 اسفند 1393 توسط مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها ) تهران

 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ   یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ    یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ    حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ها * ای مدبر شب و روز * ای گرداننده سال و حالت ها * بگردان حال ما را به نیکوترین حال

 

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ»
قلب و بصیرت قلبی، از مؤلفه‌های مهم معنوی در مسیر کمال انسان است که در قرآن کریم و روایات ناب اسلامی تأکید بسیاری بر آن شده است. قلب سرچشمه تمامی جوشش‌های و خیزش‌های وجود آدمی است.

«یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ»
انسان، به تصریح قرآنی «إنی جاعل فی الارض خلیفة»،‌ جانشین خدا بر روی زمین است و این شایستگی را دارد که مرآت تمام‌نمای ربوبی و مجلای ظهور و بروز اسما و صفات الهی شود. یکی از اسمای حق تعالی «مدبّر» است که پروردگار عالمیان به وسیله آن، به تدبیر روز و شب یا تدبیر نظام زمین و آسمان و به طور کلی، نظام خلقت می‌پردازد. انسان نیز باید خویشتن را متخلق به اخلاق الهی نماید و تدبیرگر روز و شب خویش باشد.

«یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ  حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»
«حَول» در دعای عید نوروز، به معنای «سال» است و «احوال» جمع حال، به معنای طبیعت و ضمیر یا تغییر و دگرگونی وضعیت انسان است. از این رو، خداوند تغییر دهنده سال و یا دگرگون کننده طبیعت مربوط به مخلوقات است و این صیرورت و تحول در مسیر رشد و کمال موجودات، لازمه امر زندگی و حیات است. در این دعای شریف از درگاه ربوبی می‌خواهیم که طبیعت وجود ما را به بهترین و نیکوترین طبیعت‌ها تبدیل کند و این تغییر باطنی یا ظاهری وجودی ما را همسو با تغییر و دگرگونی طبیعت ظاهری، در مسیر شکوفایی و بالندگی قرار دهد.

ادامه »

 3 نظر

مدرسه علمیه ریحانه النبی (سلام الله علیها) تهران

توضیح وبلاگ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ«1» إِنَّآ أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ «2» فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ «3» إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

سیماى سوره کوثر
این سوره سه آیه دارد و در مکّه نازل شده و کوچک‏ترین سوره قرآن کریم است.
نام سوره برگرفته از آیه اول است و به معناى خیر کثیر و فراوان مى‏باشد.
در روایات، براى کسى که این سوره را در نمازهاى واجب و مستحب بخواند، سیراب شدن از حوض کوثر در قیامت، وعده داده شده است.

بنام خدا

لوگوي ما
اردیبهشت 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع
  • اهل بیت
  • قرآن کریم
  • اخبار مدرسه
  • تفسیر
  • نوروز
  • اجتماعی
  • مناسبتی
  • سیاسی
  • بیانات رهبر
  • دانستنی ها
  • احکام

آخرین مطاب

  • اردو زیارتی کربلا مدرسه علمیه ریحانه النبی (س)
  • مقاله عبرت های عاشورا توسط سیده فرزانه علوی طلبه سال سوم مدرسه علمیه ریحانه النبی (س)
  • روش های تبلیغ
  • طلبه افتخار آفرین ، فعال قرآنی ، خانم دکتر سپیده مختاری مقام اول کشوری در قرائت قرآن کریم
  • میلاد حضرت زینب (ُس)
  • جشنواره غذا
  • دهه فجر مبارک باد
  • میلاد امام حسن عسکری علیه السلام
  • نشست تخصصی سواد رسانه ای با حضور دکتر کرباسیان
  • پاسخ به شبهات با سخنرانی دکتر قانع
  • نشست تخصصی جریان های فکری اجتماعی با حضور دکتر میرزایی
  • 17 ربیع الاول
  • 9 ربیع
  • 28 صفر
  • اردوی زیارتی مشهد
  • شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها
  • مراسم شهادت امام سجاد (ع)
  • در عزای سیّد سجاد
  • سخنان کوتاه از امام سجاد علیه السلام
  • شاگردان مکتب امام سجاد علیه السلام

جستجو

ذکر ایام هفته

کد ذکر ایام هفته

اوقات شرعی

اوقات شرعی

دیکشنری

قالب وبلاگ

موزیک









..:: بی تو ای صاحب زمان ::..



  • خانه
  • اخیر
  • آرشیوها
  • موضوعات
  • آخرین نظرات

Random photo

اردو زیارتی کربلا مدرسه علمیه ریحانه النبی (س)

پیچک

  • کد نمایش افراد آنلاین
    • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
    • تماس